Halderberge bedankt Emile

13 december 2017

Halderberge bedankt Emile

Foto: SP

De afgelopen dagen heeft Emile Roemer onze Tweede Kamerfractie en het dagelijks bestuur van onze partij geïnformeerd over zijn besluit om afscheid te nemen als fractievoorzitter van onze Tweede Kamerfractie. Onze partij is Emile ontzettend veel dank verschuldigd voor zijn onverzettelijke inzet en strijd voor onze idealen. Onze partij zal op verschillende wijzen, waaronder ons congres op 20 januari 2018, stilstaan bij de grote verdiensten van onze Emile.

De Tweede Kamerfractie heeft uit haar midden een nieuwe fractievoorzitter gekozen. Emile zal via de persconferentie niet alleen heel Nederland over zijn vertrek informeren, maar de fractie presenteert ook meteen onze nieuwe fractievoorzitter.

Onze nieuwe fractievoorzitter en de voltallige fractie mogen van onze partij alle energie, enthousiasme en ondersteuning verwachten die nodig zijn. Schouder-aan-schouder voor menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit.